lissahorst.reismee.nl

My life!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar het is hier ook allemaal zo leuk!

Waar kan ik beginnen, natuurlijk met hoe het gaat... Het gaat super goed met me, heb het nog steeds naar mijn zin en ben erg druk met alles. Helaas merk ik nu steeds meer verschil in hier en Nederland met dingen die het minder leuk maken, zoals manieren, grappen (dan krijg ik het gevoel dat ik dom ben) en dat het soms nog wel lastig is met Engels. Maar gelukkig red ik me nog steeds en is iedereen ook nog steeds dol enthousiast.

Waar ik natuurlijk meteen over wil beginnen is Devin, ja hoor.. Ik ben verliefd geworden op een Amerikaanse jongen, moet ik weer hebben

Wink
Wie gaat er schrijven naar 'All you need is love'??? Haha, even serieus... Hij is super leuk, lief en aardig en hij helpt me enorm met moeilijke momenten. Ik kan altijd bij hem terecht en hij geeft me een goed gevoel
Laughing
Nu willen jullie natuurlijk meer informatie hè? Hij heet dus Devin, hij woont in Purdy (zegt jullie niks, maar dat is de plaats van mij school), hij is 17 jaar (jaa hij kan auto rijden) en nu we toch in Amerika zijn... Hij werkt bij de Burger King, hihi! Hij heeft me ook mee gevraagd naar Homecoming, dat is een speciale wedstrijd (meestal football maar dat hebben wij niet dus het is basketbal) en dan wordt er een koning en koningin gekozen... Last but zeker niet least, hij heeft me mee gevraagd naar PROM!!!! Dat is pas aan het eind van het jaar, maar het is alleen 11 and 12 grade en ik ben in 10 grade... Maar nu ga ik toch omdat ik door iemand uit 12th grade ben gevraagd, HAPPY!

Nu even naar belangrijke zaken, mijn school...

Undecided
HET GAAT SUPER GOED!!!! Ik heb het daar erg naar mijn zin, en voel me geen moment alleen (elke keer tussen de les in komt Devin naar mijn locker en wandeld met me naar de volgende klas, sweet!!) Ik heb vorige week mijn half-periode rapport gekregen, mijn resultaten (vak, Amerikaanse cijfer, Nederlandse cijfer):

CA (Engels) - B- (8,0) Spanish(Spaans) - A (10,0) Biology (biologie) - A (9,5) Algebra (wiskunde) - A- (9,2) American History (geschiedenis) - C- (7,3) Art (tekenen) - A (9,6) CFL (facs, van koken tot kleren maken) - A (9,6)

Best een goed rapport toch?? Wiskunde is saai voor mij, omdat ik het allemaal al gehad heb (heb op de twee toetsen die ik had 2x een 100% gehaald). Misschien kan ik naar een iets moeilijkere wiskunde, maar ik heb naar hun huiswerk gekeken en dat kon ik maken dus dat is nog steeds makkelijk maar iets moelijker dan wat ik nu heb.

Volleybal maakt me wel heel moe, maar ik vind het echt super leuk! De wedstrijden zijn echt exciting en veel mensen komen kijken. De meeste mensen vinden onze wedstrijden leuker dan varsity (de hogere klassen). Dat is altijd leuk om te horen, toch? We hebben ook de meeste wedstrijden gewonnen, en ik denk varsity heeft evenveel gewonnen als wij verloren hebben (en wij hebben maar 2 of 3 verloren).

Voor de rest... Ik ben vorig weekend naar St Louis geweest, dat was héél leuk! Vrijdag zijn wenaar the Arch geweest, daar heb je een heel mooi uitzicht over St Louis, the Mississippi river en een andere staat. En die avondgingen we de stad een beetje verkennen, en dat is heel leuk in het donker. Toen gingen wezaterdag naar Budweiser (bier merk) zoo geweest, heel veel dieren gezien. Hoe oud je ook bent, het is altijd leuk

Laughing
En diemiddag gingen we naar Sixflags, GAAF! We hebben heel veel achtbanen gehad, en het was super leuk. Die avond gingen we nog uiteten bij een super chiq restaurant, het was echt super lekker! Helaas kreeg ik de eerste nacht (vrijdag op zaterdag) last van een soort van heimwee.. Op dat moment realiseerde ik me pas echt wat ik allemaal aan het doen ben, en dat ik zulke dingen als weekendjes weg niet met jullie kan delen. Gelukkig voelde ik me al snel weer beter, ik wist niet dat ik het aan zou kunnen. En op de zondag gingen we terug naar huis. Het was dus een super druk maar leuk weekend!

Ohja, ik ga ook een paar foto's online zetten, het zijn er niet zoveel geworden als ikd acht dat het er zouden zijn maar toch een aantal van mijn school! En ook een paar van St Louis.

Dit weekend heb ik weer een football game gezien en dat was natuurlijk weer leuk. Ook had ik een toernooi, daar zijn we 4de van de 8 geworden (best goed, want iedereen moest een andere positie spelen dan dat zij normaal deed). En toen heb ik bij een vriendin gelogeerd, en dat was erg gezellig!

Ik denk dat ik nu zo ongeveer alles weer heb verteld, ik ben daar niet zeker van want er gebeurd hier zoveel haha. Kijk gerust even bij mijn foto's en laat een reactie achter, want dat vind ik altijd leuk om te lezen!

Lieve mensen, geniet van de tijd zonder mij (lekker rustig zoals we altijd zeggen

Wink
) en doe het rustig aan!

Tot spreekse maar weer!

Love Lissa!

Reacties

Reacties

Annemiek

Heee, was het toernooi bij Diamond? Ik zag een Purdy team, maar kon jou er niet tussen vinden..

Anja en Harm

Hoi Lissa, wat geweldig om te lezen hoe jij het doet , een super goed rapport, wauh !!!
wat leuk dat je een vriendje hebt, nu moeten je ouders ook engelse les gaan leren,zodat ze goed kunnen comminiceren met Devin ,hahah, geniet maar van alles, fijn dat je nederland niet mist, dat is een goed teken,
nou meid, have fun, en een dikke knuffel uit nederland van ons, doei doei

Eva

Yeeey! You're really living the dream! Zo gaaf! Hou vol en geniet ook van je rust want het is hier niet veel rustiger ;)

Big hughs en kisses

meta

Lieve Lissa,
De foto van de "Camal" looks like? Nou daar herken ik toch direct Henk in, of niet?
Lissa voordat je op reis ging heb ik jou nog aangeraden niet verliefd te worden daar, maar ik heb Robert ten Brink alvast aan zijn oren getrokken!!!!
Wat wordt minder leuk voor jou? De manieren en grapjes van de Amerikanen! Lissa Amerikanen hebben géén humor. En dan voelt Lissa zich een beetje dom! Kijk eens naar haar cijferlijst; "Wie is er nu dom?" Nou Lissa je hebt weer heel veel meegemaakt, ga lekker door met genieten en doe vooral de groetjes aan Devin. We hebben weer genoten van jouw verhaal en fot's, dikke kus van ons allemaal; Lisa, Alex, Chris en mij.
Liefs Meta

dide

heey lis wat een super cijfers!!! (ik ben trots op je)
je moet weten dat we allemaal met je mee leven en dat we achter je staan.
maar wat een leuk verhaal van devin ik ga nu ff de foto's bekijken want ik ben erg benieuwd. hier in nederland is het koud hadden vandaag de eerst herfststorm en we hebben ook al de eerste vorst aan de grond gehad. maar met mij gaat het goed. (zo zijn gangetje)
toneel begint deze week weer en daar heb ik super zin in. met mijn scheenbeen gaat het ook weer beter ik mag weer sporten bij de fysio dus dat is ook weer fijn.
oja en ik werk nu ik werk bij een chiq restaurant dus nu verdien ik money :)

geniet ervan

xxxx Dide

Els

Hi Lissa,
Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En wat een super cijfers, je bent een kei!!. En dan ook nog een vriendje opduikelen in Amerika, meid, je bent goed bezig hoor!
Geniet van deze mooie tijd en veel liefs vanuit Nederland!
Knuffel van Els

meta

Oh ja, Lissa.
Was ik nog vergeten; wij gaan je natuurlijk sponseren voor de tocht diabetes!!!!!!!
Heel veel succes. Kus van de hele familie Melsen.

Kemi

Zeg, heeft die Devin toevallig ook nog een leuke vriend? Haha, kidding. Maar meid, geweldig om te lezen hoe je het daar hebt, ik ben zo blij voor je!

Keep enjoying your time there, and remember i miss youuuu mimimi

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mama

Ha lieve Lis, wat duurt het toch lang voordat je weer een lekker lang verhaal schrijft. Iedereen zit met smart te wachten. Xjes

Ellen

Lieve Lissa,
Geweldig om die verhalen van jou te lezen. Dat is nog eens wat anders dan een jaartje in Nederland naar school gaan.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt!! Wij gunnen het je! Geniet van het Amerikaanse leven, van je familie daar, je vriendje en vrienden.
Groetjes Thijs & Ellen en knuffel van Renske

Erna en Henk

Tjonge tjonge, wat een verhalen kan jij schrijven zeg...heel leuk weer eens wat te lezen van al jouw belevenissen. En willen ook graag wat meer foto's zien..........Tja en je mag wel met mij (Erna) mee steppen hoor, val je kilo's van af. Nou geniet van het leven, al gauw kerst, zijn benieuwd hoe je dat beleeft. Doei xxx Henk en Erna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active