lissahorst.reismee.nl

Thanks!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de felicitaties, kaartjes en de lieve reacties. Ik hou het kort, maar ik probeer volgende week of iets later een verslag erop te zetten. Want volgend weekend gaan we naar Branson voor mijn verjaardag, dus dat wil ik graag vertellen. Het schijnt een hele leuke stad te zijn en er is veel te doen. Ik heb van mijn ouders een geurtje, lotion en wash gekregen van Victoria Secret!!! Het ruikt echt super lekker :) Er is nog een foto die ik met jullie wil delen: Mijn Birthdaycake!! Hij is super lekker, net geproefd ;) Okee, verslag komt er dus aan! Morgen eerste volleybal wedstrijd, wish me luck! Heel veel liefs!

Reacties

Reacties

papa Henk

Lieve Lissa,

Wat fijn te horen en te lezen dat je een hele bijzondere 16e verjaardag hebt gehad. Op z'n Amerikaans. Toch zijn je fam. en vrienden in Holland je ook niet vergeten. Ontelbare gelukwensen op facebook, kaarten en e-mails zijn naar je toegekomen. Ik wist dat je populair was maar zo geliefd.!!! Nu op naar de volgende nieuwe ontdekkingen van de USA.

meta

Lieve Lissa,
Wat een mooie taart. Is deze zelf gebakken? En Lissa RANKEN zijn stengels met bladeren, klimplanten. Maar wij wisten wel dat je bedoelde bedanken. Maar dat krijg je als je Nederlands denkt en Engels moet spreken, dan haal je alles door elkaar. Nou weer heel veel plezier met alle dingen die gaan komen. Dikke kus van de familie Melsen.
P.s. Lissa wat maak jij een hoop mee in jouw jonge leventje, geniet en maak plezier . Liefs LISA.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active