lissahorst.reismee.nl

I'm still alive!

Hello people! Hier weer een verhaaltje uit het verre Amerika! Woensdag zou mijn school beginnen, jaa zou...! Ik moest wat regelen voor de school nurse dus ik heb de eerste 4 uur gemist, en heb 4 dokterspraktijken bezocht! Donderdag begon het dus echt, en raad eens.. It was awesome!!! Ik vind het (nu nog) erg leuk op school en iedereen is erg geïnteresseerd, soms stappen onbekende op me af om te vragen of ik de Foreign Exchange Student ben.. Leuk toch :) Ik had maandag een BBQ, daar heb ik vrienden gemaakt en die zitten dan ook bij mij in het jaar (grade). Ze zijn erg aardig tegen me en ik ben dan ook vrijdag met ze weg geweest.  We zijn naar een fair geweest (kermis), en daar heb ik mijn eerste funnel cake gehad, jammie! Het was echt leuk, heb weer veel mensen ontmoet.. Maar ik onthou de namen toch niet ;)  Ik vind het toch wel moeilijk om vrienden te maken, want iedereen kent elkaar, er zijn al groepjes en ik versta ze soms niet.. Gelukkig zijn er ook mensen (niet meteen mijn vrienden) die dingen met me willen doen :) Ik leer hier veel, en het is geweldig en gezellig! Vandaag heb ik een student orientation, daar ga ik dus zo heen.  Volleybal gaat trouwens ook heel erg goed, ik heb het erg naar mijn zin! Maarja, ik en nu pas 2,5 dag op school, dus vrienden maken komt wel.  Wacht ik heb nog wat leuks te vertellen: mijn geschiedenis leraar denkt dat ik super slim ben omdat ik vwo doe in Nederland, dus hij vroeg mij bij een Acedamic Class (iedereen raad het af ;) Ik heb gezegd dat ik erover na wil denken, omdat het moeilijk is en ik vind het Engels nog wel moeilijk.. Dus dat word waarschijnlijk een nee.. (want we moesten een test maken zodat jij Jon Zune way ons niveau was, en ik heb 1/3 Ingevuld... Oeps!) Nu stop ik want ik moet gaan.  ByeBye, speak you later! X

Reacties

Reacties

Annerose

Lissa :)

Je bent zo te horen al onwijs populair ;) hahaha
Succes verder op school, uber slim meisje :)

We missen je
Xxxx

eva

hey!

fijn te horen dat t zo goed gaat! how freaking awesome! haha

have fun, wacht met smart op je volgende post ;)

dikke kus

ilse

Hay lis
Leuk dat je weer een stukje schrijft!
Het klinkt allemaal heel leuk. En je maf zelfs naar een hogere ges klas slimpie. Ik hoop snel weer wat te horen.

Xxxilse

Amber

Heeee lisje,

Wat leuk om weer een berichtje te lezen! Heel veel plezier & succes op school! Geniet er lekker van' dikke kus vanuit het warme nederland.

Nico

Hallo Lissa,

leuk om te lezen dat je het na 2,5 dag al naar het zin heb.
Ga zo door en blijf lekker genieten dan komt de rest vanzelf.

groetjes uit een heel warm Giesbeek en Tasikoki

Wendela

Hey Lissa!
Leuk om je verhalen te lezen en om te horen dat het goed met je gaat! Geen wonder dat ze je hoog inschatten op school, want je bent gewoon toch ook heel slim!?
Wat grappig dat je volleybal trainingen zo vroeg zijn! , train maar goed, want een volleybalster kunnen we hier in angerlo nog wel gebruiken.
Eerst nog maar een mooie tijd meemaken daar in Amerika!! Veel plezier nog !! Groetjes van Gerwin en Wendela en een dikke knuffel van Jarno en Lars !

Henk en Erna

Hoi Lissa,
Het is nu zaterdag 10.40 uur Henk zit radio te maken. En jij ligt denk ik nog te dromen in je Bedje. Je kunt Henk ook terug luisteren via internet www.rtv-veluwezoomfm.nl , als je zijn stem een keer wil horen is dat wel leuk, en dan hoor je ook weer Nederlands dan vergeet je dat ook niet. Je zult al wel veel in het engels denken of niet...Leuke verhalen, je maakt heel wat mee en je bent popiejopie. Geniet er er maar lekker van, voor je het weet ben je weer in Holland. Van de week nog met je ma en Vera naar de kleine Lieke geweest. Ze is wel heel erg klein, ja daar moet jij dan een jaartje op wachten. Enne bedankt voor je kaart.
Groetjes, van ons allen

HENK EN ERNA

Hello Lissa, We Wishing you all the smiles and happy moments that you deserve on your special day!
Happy Birthday to you!
Als je de kaart nog niet hebt is deze wens in ieder geval op tijd.
Groetjes, van ons allen.

ps het is www.rtv-veluwezoom.nl (dus zonder fm)

marijkevdhorst@kpnplanet.nl

Hey Lissa,
Super om jouw verhalen en avonturen te lezen. Ik heb de indruk dat je het prima naar je zin hebt.
EN VOOR DE 27E. HAPPY BIRTHDAY.
Een bijzondere verjaardag die je niet snel zal vergeten denk ik.
Geniet ervan.!!!!
Groeten uit het zonnige zuiden from the Netherlands.

Marian

Hello Lissa
Congretulions on your birthday make it a fun day!
Even though you con not celebrate your birthday with your familie, we are now fron Dieren in thoughts with you.
Greeting XXXX Grandpa and Marian

bert (bode)

beste lisa gefeliciteerd met je verjaardag, en dat nog wel in America. dat had je 1 jaar geleden ook niet kunnen denken. maak er een leuke dag van en geniet van je tijd in america.maar doe wel voorzichtig. groetjes bert

Luci de Gier

Hallo Lissa,
Van Harte Gefeliciteerd met je 16e verjaardag. Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan!!
Heel veel liefs uit Laag Keppel,
groetjes Luci de Gier

Kemi

Lieve lieve Lissa,

Ik wens je een hele fijne verjaardag! ik word er echt blij van als ik lees hoe het is daar. Blijft toch wel raar, een vriendinnetje 'overseas', maar ik ben echt blij voor je dat je het er nu zo naar je zin hebt.

Kusjes! ????

Nico

Hallo Lissa,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er lekker van en laat je maar verwennen. Volgend jaar vieren we het 2x hier. Ook namens Heidi die er speciaal in haar mail om vroeg.

groetjes uit Giesbeek en Tasikoki
Heidi, Aron, Sriyan en Nico

Familie van den Bosch

Hallo Lissa,

Fijn te horen dat het,so far,so good, gaat.
Je hebt het DUS blijkbaar reuze naar je zin. We houden ons op de hoogte van je wel en wee via de site, maar vandaag moesten we toch ook even zelf wat tegen je zeggen: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 16E VERJAARDAG EN DAT JE MAAR EEN FIJNE DAG MAG HEBBEN.
Heel veel groeten van ons allemaal en dat we nog maar veel leuke verhalen van je mogen lezen.

Geert, Lidi, Dhan, Demian en Quinten

Jan, \Carine, Timon en Roel

Lissa, van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag.
We lezen dat je het goed hebt in Amerika. Geniet ervan. We missen wel je vrolijke lach; het is wel heel stilletjes hiernaast. Volgend jaar eten we wel 2 gebakjes op je verjaardag. Groetjes van de Staringkjes.

Chris, Alex, Lisa, Meta

Lieve Lissa,
16 JAAR!!! Wij nemen hier een borrel op. Van harte gefeliciteerd!!!Ik ben benieuwd hoe jij je verjaardag hebt gevierd samen met jouw gastgezin, ik denk heel gezellig.
Henk, Anke en Vera, jullie lezen mee dus ook van harte!
Lissa tot de volgende keer en een dikke kus van ons.
Chris, Alex, Lisaxxxxxxxxx, Meta.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active