lissahorst.reismee.nl

Hi guys

Hi everyone,

Het is hier echt super leuk, ben met open arme ontvangen! Mijn engels is niet zo goed als ik dacht, maar daarvoor ben ik ook juist hier toch? Ik spreek trouwens wel heel anders engels dan zij, ik heb meer het britse engels denk ik.. Somssnappen we elkaar ook niet, maar dan helpen ze me :)

Ook zijn ze dol enthousiast, ze willen graag woordjes Nederlands leren. Ik heb mijn gastvader ook een boek gegeven over de Nederlandse cultuur die dan met een grap wordt verteld, achterin staan Nederlandse woorden. Ze staan dan ook in het Engels en in hoe je het in het Enegsl uitspreekt, maar zij hebben dan nog een andere uitspraak want ze zeggen alles anders.

Soms zeg ik nog wel een woordje Nederlands ertussen door zoals: nee, doe, ik bedoel en tegen de hond: he kom eens! Hihi, ik denk dat ze dat niet echt horen.

Vandaag gaan we waarschijnlijk wat leuks doen, misschien wel naar rollercoasters.. En vanavond komen volgens mij een paar familieleden eten, gezellig!

Wat mijn ontbijt was? Wat denk je? Ei met bacon en een saussage (sausijge maar dan als broodje). Ik zat best wel vol, maar het was wel lekker :)

Bed mijn is heerlijk, echt zo'n grote voor mij alleen NICE!

Mijn broer verteld me feitjes en is erg geintreseerd, bijvoorbeeld in mijn muziek en of ik wiet rook. Hij wil graag naar Nederland komen ;) Ze schrokken wel toen ik zei dat je in Holland mag drinken als je 16 bent, maar ik zei dat ik dat niet doe!

New York was awesome, heb gewoon te veel gezien in 2 dagen. Het is echt een aanrader om er heen te gaan, vooral 's avonds naar Time Square. Zodra ik internet heb op mijn eigen laptop zet ik foto's online, zodat jullie ook kunnen mee genieten :)

This is the experience of my life, and I'm sohappy withthis oppertunity (bedankt mama en papa).

Ze vonden het grappig dat ze in Nederland niet zoveel trucks hebben, maar hier zijn ze echt vet! Wroem.. lekker goed geluid en een leuke toeter, ik wist niet dat ik daarvan hield ;)

Leuk feitje: Mijn gastvaders lievelings bier is HEINIKEN!!

Alles is dus helemaal goed met me, en ik hoop dat dat ook blijft :)

Lots of love from Cassville!

Reacties

Reacties

iris

Hoi schatje!
Ik zit weer op de fiets in dtc na 3 weken en toen las ik dit
heel fijn om te horen en volgens mij heb je echt geluk met zulke lieve mensen

geniet ervan en ik blijf je berichtjes volgen!

De fotos van de vakantie stuur ik je ook nog :D
hele dikke knuf en heeeeeel erg genieten daar

je kunt altijd bij me terrecht!

Amber

Heee lieverd,
Wat leuk om zo'n berichtje te lezen!
Volgensmij ga jij een hele mooie tijd tegemoet met zulke gastouders :)
geniet ervan! Dikke kusjes uit Nederland

Dide

heey lis

wat leuk om van je te horen dat je daar goed op je plek zit en leuk dat je zo goed word opgenomen in het gezin.
ook grappig om al die feitjes te weten te komen en dat je die dan weer op je reisblog zet.
geniet ervan
en ik ben blij dat je goed aangekomen bent

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx heeeeeeel veeeeeeeel kusjes van mij doe er maar 1 voor elke dag

xxxxxxxxxxx Dide

Vera

Hee lieve lis!

Wat is dit een super story, als of je in een amerikaanse film zit. Ik denk dat ik toch maar een keer New York ga bezoeken nu ik dit heb gelezen, ik ben benieuwd naar de pictures. Geniet ervan en het Amerikaans gaat helemaal goed komen, Hey I'am Lissa and this is my Horse haha weet je nog! Kusjes vanuit het regenland XXX

Henk en Erna

Hoi Lissa,
Fijn dat het allemaal goed s gegaan met de reis. En NY... wat een city hè. Zijn benieuwd naar de foto's, ook waar je nu "woont", de beesten.
Vandaag ingeschreven op school, en de kleding?? Nu een braaf meisje.
Hier wordt het nu ook weer een beetje zomers. warmer en droog, maar tot hoe lang?
Geniet van alles...we volgen je.

Doei, en een dikke knuffel van Kyra en de jongens.

Nico, Heidi en the boys

Hallo Lissa, leuk om te lezen dat het goed gaat en dat je het vreselijk naar je zin hebt.
Blijf ook veel genieten, foto's maken en dinen opschrijven want wij lezen het graag.

groetjes uit Giesbeek en Tasikoki

Ilse

Klinkt super! Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier! Xx

Annerose

Hoi lieve lissa!

Aan je top verhaal te horen heb je t helemaal naar je zin. Ohoh i heb zo veel vragen voor je over hoe t is enzo! MaAr heb ook genoeg verhalen die ik je wil vertellen over mijn vakantie! Maar als t kan schrijf ik wel een brief! Kan dat?


Miss you! Enjoy your stay there!
Xoxo Annerose

Marieke

heee lieve lissa,

Het klinkt allemaal heel erg spannend en leuk!
Heel veel plezier en succes!

De vakantie is hier ook al bijna afgelopen, gaat snel..
We gaan je wel missen op school, hoor!

heeel veel plezier!
xxx

meta

Hoi Lissa,
Geweldig die foto's van New York en jouw ontvangst in Casville. Nu heb je ineens een broer, honden, een groot bed! En hebben ze echt koeien en moet je ze ook 's morgens vroeg melken??? Dan moet je me bellen hoor; dan geef ik dit even door aan de inspectie kinderarbeid! Ben al weer benieuwd naar jouw nieuwe ervaringen en foto's. Dikke kus van mij, Lisa, Chris, Alex.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active