lissahorst.reismee.nl

Gastgezin

Haai, Woow, zo zit je op de bank en zo weet je 5 minuten later dat je over 1 week naar Amerika gaat! Ik was vanmorgen blij verrast met het telefoontje! Ik kon mijn oren niet geloven :) Zoals de meeste al weten ga ik 1-8 weg, op naar het grote avontuur! Ik ga dan eerst naar New York en daarna vlieg ik door naar mijn gastgezin... Ze wonen in Cassville, Missouri. Ze lijken me erg aardig en ik heb ondertussen al contact met ze gehad, zij kijken er ook erg naar uit! Ik heb een vader, moeder en broer... Ook leef ik met 3 honden en nog wat koeien, in een huis wat er op de foto mooi uit ziet ;) Ik ga 20 km verderop naar school, en mijn nichtje zal me daar rondleiden! Ik kijk er erg naar uit, en ik kan niet wachten :) Het is al laat, dus ik ga maar slapen (dromen over mijn droom) Liefs!

Reacties

Reacties

Henk en Erna

Hoi Lissa,

Joh, nu gaat het echt gebeuren, naar het grote Amerika. Spannend....We zijn benieuwd hoe het daar is, is het een groot huis met weiland als je het koeien hebt. We zijn wle benieuwd naar de honden, zijn ze Big??Dat wordt vast geen 20 km fietsen..... maar hoe dan wel? We shell see. We call you soon before you leave. Next year you only speak Americano...hihi. Hoop dat ik het goed schrijf.
Heb je lekker gedroomd -:) Lieve groet van ons allen. Henk en Erna

Papa en mama

Bijna is het dan zover. Je vliegt naar Amerika om je droom te laten uitkomen. Wij zijn ontzettend trots op jou dat je deze uitdaging bent aangegaan. Na maanden van voorbereiding en wachten gaat het gebeuren. Onze Lis stort zich 10 maanden in een avontuur waarvan niemand weet hoe het zal gaan. Soms zul je het even moeilijk krijgen en iedereen missen maar je komt terug met een rugzak vol bagage die niemand van je kan afnemen. Lieve Lissa geniet de komende 10 maanden, doe dingen die wilt doen en ga dingen zien die je wilt zien. Over 10 maanden kom je terug en zullen wij je weer ophalen op het vliegveld. Ook familie en je vrienden zullen je volgen gedurende je Amerika avontuur. Je bent een sterke meid en je zult nog sterker terugkomen. Wij zien er naar uit je weer in onze armen te kunnen sluiten. Veel plezier en veel succes op de High School.

de te Rieletjes

Ha die Lissa, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! We hopen dat je een prachtige tijd zult hebben in Amerika en zo te horen over je gastgezin zal dat zeker lukken. Geniet er van met volle teugen en we zullen je volgen je via de mail. En Lissa wat heb jij het getroffen met zulke ouders die jou dit avontuur gunnen en dit ook mogelijk maken voor je, daar mag je trots op zijn.
Lissa en voor jullie allemaal, sterkte morgen met het afscheid nemen, want dat hoort er nu eenmaal bij, maar over 10 maanden komt Lissa terug met prachtige herinneringen en ervaringen en die nemen ze je nooit meer af!

marijke vd horst

Hoi Lissa,

Ik wens je een hele goede vlucht naar de warmte en ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven.
En je krijgt een broer heb ik gelezen, even iets anders, kan heel leuk worden.
Graag wil ik op de hoogte blijven van jouw avontuur.
groetjes uit eindhoven
marijke

Marian

Hoi Lis

Net gehoord/ gelezen dat je reis goed is verlopen en dat je er zin in hebt. Geniet van de Big Apple en veel plezier tijdens de introductie periode.

Groetjes Marian

ernavanderploeg63@gmail.com

Hoi Lissa,

Fijn te horen dat alles goed is gegaan met de reis. Nu genieten van the BIG city NY. Wij zijn er geweest en weten hoe groot dat is...BIG BIGGER BIGST.
Het heeft op ons ook veel indruk achter gelaten. Toen stonden daar nog de Twin Towers. Jij zal daar het gedenkteken zien.
Morgen nog een binnenlandse vlucht, en dan zie je je gastgezin. Spannend.....maar ook dat komt goed.
We volgen je dat weet je, vullen maar die rugzak en neem al je ervaring weer mee naar Holland.

dikke kus van Henk en Erna

Vera

Hee lieve lis, ik hoorde dat je veilig bent aangekomen in Casville!! yeah hoe is het daar om bij je nieuwe gezin te zijn? Voel je al een beetje thuis en is het zoals de foto's wanneer ga je shoppen met je mama haha. Lag je nieuwe dekbed op je grote bed? Heb je je nichtje al ontmoet?? wat ga je komende weken doen voordat HIGH SCHOOL begint?? ik ben zoooo benieuwd! Lots of love, your sis X

Heidi, Nico and the boys

Hallo Lissa,

fijn om te horen dat je goed aangekomen bent bij het startpunt van een nieuw avontuur. We hopen dat de afgelopen dagen in New York al geweldig zijn geweest en we wensen je nog een hele fijne tijd toe. Geniet er van !!

groetjes uit Giesbeek en Tasikoki

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active