lissahorst.reismee.nl

Visum

Daar ben ik weer...

Vorige week ben ik naar Amsterdam geweest om mijn visum aan te vragen, aaah... ZENUWACHTIG

Sealed
Maar gelukkig waren er meer mensen, en die waren ook een beetje zenuwachtig!

Ik kwam daar aan en er stond een man die heel boos keek, maar toen ik naar binnen moest was er gelukkig een minder grote enge man... Binnen moest ik meteen mezelf indentificeren en door een detectiepoortje, scary! Alles was goed, en de man ging nog een praatje met me maken en toen mocht ik naar binnen.

Binnen aangekomen mocht ik gaan zitten, even rust!!

Laughing
Maar al snel werd ik omgeroepen en begon het, om mijn beste engels ging ik met die man communiceren en gelukkig snapte hij het ook allemaal (en ik snapte hem)
Wink

Weer mocht ik gaan zitten en moest ik even wachten.... Ik werd toen door een vrouw opgeroepen en die vroeg mij nog een aantal dingen en zei dat mijn visum was goedgekeurd en dat ik hem binnen een paar dagen in mijn brievenbus kon ontvangen... Meevallertje, het was allemaal goed gegaan!!

Alle zenuwen vielen van me af, en alles was me erg mee gevallen! Maar toch heb ik me (samen met Ilse en papa) getracteerd op een middagje lekker shoppen in Amsterdam!

Trouwens, vrijdag werd er aangebeld en werd het visum al bezorgd... Lekker snel dus!

So far, I am admitted into the USA!!! (nu de douane nog)

Wink

Liefs!

Reacties

Reacties

Iris

Haha, leuk verhaal lis!
Was al benieuwd naar het hele verhaal, maar helemaal vergeten te vragen aan de telefoon.

xjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active